Science Day

El passat 7 de juny l’alumnat de 1r d’ESO va exposar en anglès les seves presentacions d’experiments de ciències naturals. Es tractava de treballar per grups diferents experiments de laboratori realitzats al llarg del curs en la matèria de ciències naturals, fer una presentació en anglès d’aquestes experiències seguint el mètode científic. Es valorava la fluïdesa en aquesta llengua, la utilització del vocabulari apropiat i la coherència i seqüència lògica en les presentacions.

Es van treballar experiències de geologia (cristal·lització, propietats del minerals, cicle de les roques) i de biologia (respiració cel·lular, necessitat de llum de les plantes, creixement de les plantes cap a la llum, tipus de nutrició, cèl·lules animals i vegetals…).

Aquest és un projecte que es treballa dins el GEP (Generació de Plurilingüisme) en anglès, en coordinació des dels departaments d’Anglès i de Biologia i Geologia. Representa un esforç per part de ‘alumnat i el professorat que estem del tot convençuts que val molt la pena per anar formant el nostre alumnat dins una societat plurilingüe, amb un pes específic important de l’anglès en el camp científic.