Reunió informativa 3r ESO -Erasmus+

A l’atenció dels pares i mares del alumnes de 3r ESO curs 2018-19.

Benvolguts pares i mares,

Com bé sabeu, alumnes de 3r ESO d’aquest institut van participar el curs passat en un projecte Erasmus+ KA2 juntament amb quatre altres escoles: Romain Rolland Foreign Language School de Bulgaria (Stara Zagora), Nyvångskolan de Suècia (Dalby, Lund), Zespoól Szkól nr4 de Polònia (Bydgoszcz). Aquest curs que comença 2018-19 continuem en el mateix projecte amb nous alumnes de 3r.

El projecte s’està duent a terme dins del programa www.etwinning.net, també de la Comissió Europea i els alumnes estan treballant junts utilitzant la plataforma Twinspace, un entorn tancat i segur. El programa Erasmus+ KA2 contempla també mobilitats d’alumnes i professors entre les escoles participants.

Per tal de seleccionar nous alumnes participants i donar detalls de les activitats i de la interacció que els nostres alumnes poden fer amb alumnes de les altres escoles europees, us convoquem a una reunió el proper dilluns 17 de setembre en el centre a les 20:00 hores per tal d’explicar el projecte Erasmus+ de 3r d’ESO “FuturEYEzing”.

ANA MORÓN JOVER

Coordinadora del Projecte Erasmus+ “FuturEYEzing”