PROGRAMA D’ACTIVITATS D’ESTIU UAB

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA us volem fer arribar aquesta oferta d’activitats d’estiu que proposa la UAB per al vostre interès.

Dins de l’oferta programada d’activitats d’estiu de l’ICE de la UAB hem distingit una proposta de cursos i tallers per a alumnat de secundària (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius).

L’objectiu és oferir un espai d’iniciació i de coneixement a través d’activitats científiques, tecnològiques i socials amb una dimensió pràctica rellevant i amb connexió amb la recerca i el coneixement generat a la pròpia universitat.

Podeu trobar el llistat de cursos, i accedir als programes i al formulari d’inscripció, en aquesta pàgina