Premis UB Santander als millors Treballs de Recerca

L’alumna Mehakpreet Kaur ha obtingut en la 3a edició dels premis UB Santander als millors treballs de recerca, un accèssit pel seu treball dins l’àmbit de la Medicina i Ciències de la Salut, “Cellular senescence and its role in Cancer Research”. Aquest treball l’ha pogut realitzar gràcies a la seva participació al programa Bojos per la Biomedicina, organitzat per la Fundació Catalunya La Pedrera.
L’acte ha tingut lloc el dia 7 de juliol al Paranimf de la Universitat de Barcelona, amb una gran assistència d’alumnat de diferents llocs de Catalunya.
En aquesta edició s’han presentat 984 treballs, dels quals 80 han estat premiats i 12 han estat reconeguts amb accèssits. Les tres categories amb major número de treballs presentats han estat Biologia -143-, Medicina i Ciències de la Salut -127- i Geografia i Història -91-. S’ha valorat la capacitat de raonament, l’esperit crític i la maduresa científica.
Estem molt contents perquè la Mehakpreet és una alumna que va arribar a Catalunya provinent del Panjab l’octubre del 2019. Des de bon començament va ser una estudiant exemplar, posant molt esforç i interès per aprendre la llengua i obtenir bons resultats en les diferents matèries. El seu primer curs a l’institut va coincidir amb la pandèmia, però no obstant això, ha cursat el Batxillerat científic, ha superat amb nota les proves PAU i podrà cursar el grau que ha triat en primera opció, Biotecnologia. Tot l’equip docent ens en congratulem i la felicitem!

@UniBarcelona
@futursub