PARTICIPACIÓ DELS ALUMNES DE 1r BATX de BIOLOGIA EN LES TERTÚLIES DE LITERATURA CIENTÍFICA (TLC) DE LA UVIC

El dia 31 d’octubre l’alumnat de Biologia de 1r de Batxillerat va assistir a la conferència dins el programa organitzat per la UVIC, Tertúlies de Literatura Científica, “Epigenètica i Epigenoma”, a càrrec del Dr. Manel Esteller, relacionada amb el seu llibre “No sóc el meu ADN”de RBA La Magrana.
Manel Esteller i Badosa (Sant Boi de Llobregat, 1968) és un metge i investigador català reconegut mundialment per la seva lluita contra el càncer. Des de 2008 és director del programa d’Epigenètica i Biologia del Càncer de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Bellvitge (IDIBELL) a Barcelona i cap del Grup d’epigenètica del càncer. És autor de més de 260 articles i col·labora amb revistes especialitzades com Cancer Research i Epigenetics.

Podeu llegir el contingut de la conferència a aquí