Parelles i grups lingüístics

El dia 12 de juny els participants a l’activitat de voluntariat de parelles i grups lingüístics van rebre de mans de la directora del centre, Rosa Justribó i de la coordinadora de Llengua i Interculturalitat (coordinadora LIC), Imma Andreu, el reconeixement a la tasca duta a terme al llarg del curs.

A cada participant se li va lliurar un diploma i un certificat per tal d’acreditar el voluntariat portat a terme durant aquest curs.

Enguany s’han reprès les parelles i grups lingüístics, de forma totalment altruïsta i voluntària, amb la finalitat de poder millorar la comprensió i la fluïdesa en llengua catalana de l’alumnat nouvingut, però també com a resposta a la inquietud d’alguns alumnes per a aprendre llengües estrangeres pròpies de companys de l’institut. En aquest sentit, a banda del català, hi ha hagut grups de castellà, d’anglès, de francès, de mandarí, d’àrab i d’amazic.

Esperem que de cara a propers cursos més alumnat s’animi a participar-hi.

Moltes felicitats a tots!