OLIMPÍADA DE BIOLOGIA de CATALUNYA

La X Olimpíada de Biologia de Catalunya, amb 353 participants, ja té els resultats definitius: 3 medalles d’or, 3 d’argent i 15 de bronze.

Tres alumnes del Callís han obtingut medalla. La Marta Espina medalla d’argent, en Lluís Arimany i en Nil Puigdomènch, tots dos medalla de bronze. Obtenir la medalla d’or o d’argent dona l’opció a participar a l’Olimpíada de Biologia a nivell estatal que es celebrarà a finals de març a Bilbao.

L’acte de lliurament de les medalles es va celebrar a l’Institut d’Estudis Catalans el dia 28 de febrer i a la foto hi ha tots els finalistes.

Cinc alumnes d’Osona es troben entre els guardonats, a banda dels nostres tres alumnes, Anna Brussosa de l’escola de St. Miquel dels Sants de Vic, amb medalla d’or i Jaume Meinhardt de l’institut de Taradell, amb medalla de bronze.

Estem molt contents per l’estímul i l’experiència que ha suposat per als nostres alumnes i donem tot el suport a la Marta Espina en l’Olimpíada espanyola de Biologia. Per molts anys!