NOVETATS AMPA

Benvolgudes famílies,

Com cada any i davant aquest curs tan peculiar, l’AMPA ha invertit en 3 equipaments que milloraran el dia a dia dels alumnes de l’institut.

En motiu de la setmana de la mobilitat i amb el suport de l’Ajuntament de Vic, s’ha instal·lat un aparcament per a patinets de 10 places a davant de consergeria, per tal que tots els alumnes puguin deixar el seu patinet amb seguretat. Igualment, s’ha instal·lat un aparcament per a 6 bicicletes a la porta de 3r i 4t d’ESO.

Per altra banda, per satisfer la demanda dels alumnes de batxillerat, s’ha instal·lat un bloc de taquilles pels alumnes de batxillerat, al costat de les escales per on accedeixen a l’edifici. D’aquesta manera queden cobertes les peticions de taquilles que es van rebre.

A principi de curs, també es van reparar totes les taquilles malmeses que hi havia a les classes d’ESO i es van moure alguns blocs, per tal que les noves aules habilitades per a grups-classes disposessin de taquilles per a tots els alumnes.

Com sempre, us recordem, que el servei de préstec de la biblioteca funciona al 100%, seguint totes les normes sanitàries de seguretat.

Des de l’AMPA estem a disposició de totes les famílies, per qualsevol queixa o suggeriment.

Atentament,

AMPA INS Jaume Callís