NEUROART

L’alumnat de 3r d’ESO ha participat en el Projecte Neuroart que cada any organitza la Universitat de Barcelona, a través de l’Institut de Neurociències i la Unitat de Cultura Científica i Innovació. En aquest projecte de divulgació científica es busca que els joves creïn representacions artístiques del sistema nerviós: estructura, funcions i plasticitat.

Es formen grups de 4-5 alumnes i cadascun d’ells treballa lliurement alguna temàtica referida al Sistema Nerviós (anatomia i funció, emocions, patologies…), en fa una creació artística i una explicació científica.

Han quedat seleccionades dues obres, una a 3r A “Infecta”, on 4 alumnes – Estel Camps, Laura Font, Ona Benfatta i Sara Parés- han creat un joc interactiu on el repte és aconseguir que cap lòbul cerebral tingui cap malaltia. L’altra a 3r B, el grup format per Arnau Espina, Iria Hidalgo, Irina Llarch i Jana Santamaria, han editat un vídeo que tracta sobre les emocions, què les provoca i com reaccionem davant d’elles.

Participen en el projecte 24 centres de tot Catalunya. Al final del projecte es preveu el lliurament d’entre dos i quatre premis en diferents categories. Els grups guanyadors són seleccionats per un jurat d’experts i el premi de popularitat es farà a partir de les votacions en línia. MOLT BONA SORT!

Per veure les mostres de les obres guanyadores:

EXPOSICIÓ DE TOTES LES OBRES

INFECTA