National Quality Label for our eTwinning project – Let’s be Sherlock

El projecte eTwinning “Let’s be Sherlock”, ha obtingut el Segell de Qualitat Nacional tant al nostre país com a França.

El projecte va estar realitzat durant el curs 2018-19 per alumnes de 4tESO, dins de l’àrea d’anglès, juntament amb tres instituts més de Creta (Grècia), Istambul (Turquia) i la Borgonya (França). Els alumnes van treballar de manera col.laborativa sobre l’obra de Sir Conan Doyle i el seu detectiu més famós, Sherlock Holmes, investigant sobre els centres, ciutats, regions i països dels seus companys, sobre les novel.les, l’època i el gènere del misteri, creant booktrailers sobre les obres més famoses i escrivint històries curtes en grups internacionals.

Podeu veure tot el projecte en el nostre Twinspace: https://twinspace.etwinning.net/71807/home

i a la pàgina web del projecte

I alguns dels productes finals:

• booktrailers:

Made with Padlet

• Col.lecció d’històries curtes escrites en col.laboració per alumnes dels 4 països:

Esperem ara el reconeixement de les Agències Nacionals turca i grega amb els  Segells de Qualitat d’aquests dos països.