Lliurament de certificats del Segell de Qualitat eTwinning

Avui dimecres 9 de febrer, ha tingut lloc a la sala d’actes de l’Institut Jaume Callís, el lliurament dels certificats del Segell de Qualitat, així com la placa commemorativa i uns petits obsèquis enviats per l’agencia Nacional eTwinning, pels professors i alumnes participants en el projecte col.laboratiu europeu CLIMATE CHANGE IS A POLITICAL CHOICE. El projecte fou realitzat durant els cursos escolars 2019-21 per a alumnes que llavors feien 4t ESO, i que actualment estan al centre, cursant 1r i 2n de Batxillerat.

Un reconeixement a la feina feta, de la qual n’estem orgullosos.

En el projecte, els alumnes van treballar en cooperació amb altres alumnes d’instituts de Portugal, Grecia i Turquia, sobre temàtiques medioambientals i desenvolupament sostenible, entre altres.

Podeu veure els résultats en el i també en el Twinspace públic.

L’enhorabona a tots/es!