Participem en el projecte educatiu l’Atlantida Educa

L’Atlàntida Educa és un projecte educatiu del Centre d’Arts Escèniques d’Osona que pretén impregnar de sentit educatiu la programació artística de l’entitat. El projecte incorpora diferents programes adreçats a centres educatius, escoles d’ensenyaments artístics, famílies o públic en general sense límit d’edat o coneixements.
Es tracta d’un servei de proximitat, de participació social i d’interacció amb la comunitat educativa que avança amb la voluntat de sumar complicitats i consolidar-se com a espai generador de recursos educatius.
Amb l’objectiu de propiciar experiències escèniques o musicals de qualitat per a tota la ciutadania es desenvolupen els següents programes.

CONNEXIONS Projecte adreçat a alumnes de secundària de Vic i comarca que pretén establir ponts de connexió amb la programació general de L’Atlàntida a través de diferents activitats complementàries.

ANEM AL TEATRE Programa organitzat conjuntament amb la Diputació de Barcelona que garanteix una àmplia oferta d’espectacles en horari escolar per als centres d’educació infantil, primària i secundària de Vic i comarca.

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES DE LA PROGRAMACIÓ ESCÈNICA Amb l’objectiu de fomentar una major comprensió i gaudi de l’experiència artística i amb la voluntat de consolidar L’Atlàntida com a espai de trobada i convivència ciutadana, cada semestre es programen diferents activitats complementàries d’accés gratuït: xerrades prèvies a l’espectacle, trobades amb els artistes després de la funció, debats, conferències a l’entorn dels textos teatrals, i presentacions de discos, entre d’altres.

PROJECTES ESCÈNICS PARTICIPATIUS Projecte escènic multidisciplinari adreçat a alumnes de secundària i joves adolescents perquè participin i col·laborin en l’execució d’un muntatge escènic singular produït per L’Atlàntida.

PROJECTE ESCÈNIC PARTICIPATIU – El Club dels Poetes Morts (direcció Xevi Font)

CÀSTING- 25 i 26 d’octubre de 2017  – FORMACIÓ – del novembre al febrer

ESTRENA – 17 DE MARÇ