HORARI PRÉSTEC BIBLIOTECA

Benvolguts I benvolgudes alumnes i famílies,

Com sabeu, a causa de la pandèmia, la biblioteca ha deixat de funcionar com a sala d’estudi, perquè s’ha convertit en una classe de desdoblament.

Tot i això, el servei de préstec funciona igual que els anys anteriors. Es segueixen totes les mesures de seguretat i els llibres que es retornin es desinfecten i passen per una quarantena de 48 hores abans de deixar-los a un altre alumne.
Per seguretat, s’ha dissenyat un horari, per tal que no s’acumulin els alumnes a les hores del pati. És molt important que seguiu els horaris i respecteu la traçabilitat del centre.

A la biblioteca hi podreu trobar totes les lectures obligatòries d’ESO i Batxillerat, a més de centenars de novel·les per llegir i llibres de temàtiques diferents.

Sabem que l’any passat el curs va acabar d’una manera molt inesperada i que per aquest motiu no veu poder tornar els llibres que teníeu en préstec. Us demanem que els alumnes que tingueu llibres de la nostra biblioteca a casa, els torneu, sinó ens quedarem sense exemplars per poder-los deixar.

Bon curs a tothom i molts ànims,

Atentament,
AMPA Jaume Callís.

1. Biblioteca Autor de l'article

Els alumnes hauran de venir a la biblioteca en l’horari indicat a la notícia, i tindran una caixa per deixar els llibres. Es desinfectaran i es deixaran 48 hores en quarantena, abans de deixar-lo a un altre alumne.