Grups lingüístics Curs 18-19

El dia 4 de juny l’alumnat que durant aquest curs ha participat en els grups lingüístics per a facilitar la conversa en una altra llengua,  ha rebut els diplomes que els acrediten haver intervingut en aquesta activitat.
Ens fa il·lusió la participació que hi ha hagut,  enguany uns 25 alumnes ,majoritàriament distribuïts entre diferents grups de conversa, sobretot de català i també d’anglès. És una bona manera d’apropar l’alumnat nouvingut a la nostra llengua i de facilitar la seva integració a l’institut.
De cara al curs vinent us animem a continuar amb les parelles i grups lingüístics. Podeu participar-hi per a millorar alguna llengua estrangera que estudieu i també per ajudar a algun company a aprendre català o castellà. És del tot voluntari i tots hi teniu molt a guanyar
Moltes gràcies a tots i totes  els que hi ho heu fet possible!