GEP Anglès curs 2018-19

Un nou curs continuem el projecte GEP en anglès a l’institut, d’acord amb el Projecte Educatiu de Centre, en el qual es potencia l’ensenyament i aprenentatge de llengües estrangeres.

Aquest any les matèries GEP d’anglès estan distribuïdes al llarg de tots els nivells d’ESO. A 1r d’ESO es fa a Ciències Naturals, a 2n d’ESO a Matemàtiques i de forma més puntual a Física i Química, a 3r d’ESO a Física i Química i a Visual i Plàstica i a 4t d’ESO a Ciències Socials. A Batxillerat, tal i com es porta fent des de fa vuit cursos, a Economia. A 2n de Batxillerat, també com ja s’ha portat fent fa diversos cursos, tot l’alumnat ha d’exposar el seu Treball de Recerca en Anglès.

Els objectius d’aquest curs dins el Projecte GEP són potenciar l’expressió oral en anglès, millorar la fluïdesa en aquesta llengua i procurar que l’alumnat vagi habituant-se a escoltar més aquesta llengua i a perdre la por a anar-la parlant. Des de les diferents matèries, s’amplia el vocabulari, es va més enllà del que s’aprendria només a les classes d’anglès, perquè s’utilitzen camps semàntics específics de les matèries on s’imparteix el GEP.

Som conscients de la diversitat de nivells dins les aules, però no obstant això, estem convençuts que l’alumnat hi té més a guanyar que a perdre. El que pretenem és que cadascú pugui millorar en els aspectes que abans hem esmentat. No pretenem tant corregir-los a nivell gramatical, aquest aspecte és del professorat d’anglès, com anar-los fent fer immersió en la llengua anglesa.

Per al professorat que en formem part és un esforç i al mateix temps el repte de poder contribuir en l’ensenyament i aprenentatge d’aquesta llengua.

Al llarg del curs us anirem mantenint informats de les activitats més rellevants que anem portant a terme.

EQUIP IMPULSOR GEP D’ANGLÈS