FINALITZEM UN NOU PROJECTE EUROPEU ETWINNING

El projecte eTwinning OUR DREAM SCHOOL, realitzat per alumnes de 1r Batxillerat, ha estat integrat dins del nostre projecte Eramus de mobilitats de grups d’alumnes d’aquest any escolar amb centres europeus.

El projecte ha treballat temes culturals de cada país, i el tema central: l’escola del futur i els espais d’aprenentatge en els nostres centres, amb la metodologia BLENDED LEARNING, que inclou activitats col.laboratives online, algunes d’elles en grups transnacionals, i activitats i visites durant les mobilitats a Seinajöki, Bolonya i Vic.

Podeu veure les activitats i resultats del projecte en el nostre TWINSPACE