FEM UN MUSICAL – Grease

A l’inici d’aquest curs el centre d’Arts escèniques l’Atlàntida de Vic ens va demanar a tots els centres de secundària de la població que seleccionéssim entre el nostre alumnat candidats i candidates que volguessin actuar en un musical que es prepararà durant tot el curs i que es representarà públicament els dies 4 i 5 de maig a la mateixa Atlàntida.

Per això s’havia de fer un casting previ en el nostre institut i així ho vam fer, i d’aquest primer casting en van sortir seleccionades tres noies.

Aquestes tres noies van haver de passar un segon casting aquesta setmana passada a l’Atlàntida davant dels professionals que duran a terme el treball del musical, i la bona notícia és que totes tres alumnes han passat i formaran part de la fitxa artística d’aquest musical.

Aquestes alumnes són:

– Joana Arimany