CONFERÈNCIA DE CARME JUNYENT ALS ALUMNES DE 1r DE BATXILLERAT

Avui, dijous 22 d’abril, vigília de Sant Jordi, la professora de lingüística a la Universitat de Barcelona M. Carme Junyent, experta en l’àmbit de les llengües amenaçades, ha pronunciat una conferència sobre el futur de la llengua catalana per a tots els alumnes dels quatre grups de 1r de batxillerat del nostre institut. La professora Junyent ha captat l’atenció dels estudiants i ha fet una exposició que ha sigut del seu interès durant la primera part; a continuació, ha respost diverses preguntes que li han adreçat els alumnes, preguntes algunes de les quals ja estaven preparades. L’organització de l’acte ha anat a càrrec del departament de llengua catalana i literatura seguint l’objectiu de presentar informació contrastada als estudiants de batxillerat sobre la situació actual de la nostra llengua.