CONNEXIONS – Col.laboració amb l’Atlàntida

Aquest curs l’Atlàntida ens ha ofert formar part del programa Connexions. És un projecte adreçat a alumnes de secundària de Vic i comarca que pretén acostar els alumnes al teatre i a la música i establir ponts de connexió amb la programació general de l’Atlàntida (fora de l’horari escolar). A més, permet organitzar al centre i a l’entorn de l’obra activitats complementàries (trobades amb els actors, xerrades sobre algun aspecte de l’obra…).

Connexions ofereix descomptes per a les obres programades d’un 40%, destinats a alumnes i professors. Hem escollit unes determinades obres i penjarem l’oferta a la pàgina web del centre , els alumnes i professors que us hi apunteu gaudireu del descompte i de les possibles activitats relacionades amb l’obra. A més, ho explicarem de viva veu als alumnes de 4t i als batxillerats, ja que són les edats per a les quals el contingut de les obres creiem que pot ser més adequat. L’assistència és voluntària i els alumnes interessats s’han de posar en contacte amb els professors responsables o tutors.

Hem mirat la programació fins Nadal, i hem decidit les següents quatre obres:

Pessoa. 23 de novembre

Academy of ancient music. 2 de desembre

Les noies de Mossbank Road. 13 de desembre

Be God is. 21 de desembre

Enllaç a la programació de l’Atlàntida.

Esperem que us hi animeu!