Calendari de 2n de batxillerat

NOVETATS – CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA DE LES PAU – 4 DIES – 7, 8 , 9 i 10 DE JULIOL

Calendari de final de curs de 2n de Batxillerat – Curs 19-20

En cas que el Departament d’Educació doni instruccions incompatibles amb aquestes dates es faran els canvis que pertoquin.

Del 16 de març al 12 de maig Sessions de 3r trimestre en estat de confinament.
Dimecres 13 de maig Data límit perquè el professorat notifiqui qui i què ha de recuperar.
Del 14 al 20 de maig Proves de recuperació. Calendari a l’annex d’aquest document
Del divendres 15 de maig al dilluns 15 de juny. Matrícula a la PAU convocatòria ordinària.
Dijous 21 i divendres 22 de maig Sessions d’avaluació final ordinària.
Dilluns 25 de maig Entrega de notes.
Dilluns 25 de maig Omplir formulari per reclamacions si s’escau
Dimarts 26  de maig Atenció de les reclamacions segons horari establert
Del 27 de maig al  23 de juny

Primera fase de preparació PAU

Preparació de la selectivitat: sessions regulars per (1) acabar temari si s’escau, (2) repassar temari, (3) practicar a través de proves d’anys anteriors, (4) aclarir els canvis que han pogut tenir les proves de cada matèria a causa del confinament.

Divendres 5 de juny Últim dia per notificació les qualificacions finals batxillerat de l’avaluació ordinària.
Del 2 al 4 de juny (per confirmar)

Sessions d’informació PAU 2020: informació matrícula PAU, PAU, preinscripció universitària, títol de batxillerat.

A càrrec de l’equip directiu, el coordinador de batxillerat, les administratives del centre.

Del 25 de juny al 3 de juliol

Segona fase de preparació PAU

Preparació de la selectivitat: (5) repàs a càrrec dels estudiants, amb programació de cada matèria prèviament, i amb possibilitat de fer consultes als professors.

Del 15 al 19 de juny Proves de recuperació (avaluació final  extraordinària).
Dilluns 22 de juny Sessions d’avaluació final extraordinària.
Dilluns 22 de juny Entrega de notes i reclamacions final extraordinària.
Dijous 2 de juliol Darrer dia per notificar les qualificacions finals de batxillerat de la prova extraordinària
Divendres 3 de juliol Notificació del tribunal i lloc d’examen de l’alumnat matriculat a la PAU al portal Accesnet-Centres.
Dimarts 7, dimecres 8,i dijous 9 i divendres 10 de juliol Dies proves convocatòria ordinària PAU..
Dimecres 15 de Juliol Dia de la prova PAP convocatòria ordinària.

Exàmens de RECUPERACIÓ de 2n de batxillerat (maig)   –  Avaluació final ordinària

Dimecres 13 de maig dia màxim per a notificar als alumnes si han d’anar a recuperació.

Dilluns 11 Dimarts 12 Dimecres 13 Dijous 14 Divendres 15

Castellà