BENVINGUDA A LES ALUMNES ITALIANES DE LLARGA DURADA ERASMUS

Durant aquest primer trimestre, 5 alumnes de 3 instituts italians de Biella (Piamonte), Castiglion Fiorentino (Toscana) i Palermo (Sicília), cursaran els seus estudis a nostre centre.

Les alumnes van arribar a finals de la setmana passada, i ja estan integrades als horaris i vida del centre. Les alumnes s’allotgen en cases d’alumnes catalanes.

A principi de gener del 2023, les alumnes catalanes viatjaran a Itàlia, per poder seguir els seus estudis en un dels tres instituts.

Aquests intercanvis formen part del projecte Erasmus+ del centre i estan totalment finançats amb fons europeus.

Donem la benvinguda a la Maria Flora, la Giulia, la Marta , L’Amira i la Giovanna. Estem segurs que l’estada al Callís serà una molt bona experiència.

A la foto: alumnes italianes i catalanes de les Mobilitats de Llarga Durada Erasmus