BEETHOVEN EN MOVIMENT

La Fundació l’Atlàntida de Vic, centre d’Arts Escèniques d’Osona, amb motiu del 250è aniversari del naixement de Beethoven, ha creat una activitat a l’entorn de la dansa sobre la música del compositor, i ens l’ha ofert als nois i noies dels centres escolars de Vic.

Durant aquests mesos d’abril i maig, els alumnes de 1r d’ESO realitzen 3 sessions amb el coreògraf Pere Faura, dues de preparació a l’institut i la final a l’Atlàntida, i un taller musical sobre la figura de Beethoven de la mà de la directora de l’Atlàntida Montse Catllà.