ALUMNES SELECCIONADES PER LES BEQUES MLD ERASMUS

Ja tenim les 5 alumnes que estudiaran un trimestre de 1r de batxillerat en un institut italià el proper curs 2022-23. Felicitats!

El primer trimestre acolliran les alumnes italianes que estudiaran al nostre centre, i el segon trimestre, les alumnes catalanes viatjaran a un dels tres instituts del Consorci a Biella (Piamont), Castiglion Fiorentino (Toscana) o Palermo (Sicília).

Aquestes beques formen part de les diferents mobilitats i activitats programades pel curs vinent dins del marc de l’Acreditació Erasmus que va obtenir el nostre centre.

Aquí teniu l’acta de la selecció:

Acta de Selecció Alumnes MLD-2022-23