A l’atenció de l’alumnat de 4t d’ESO – Programa Joves i Ciència

Si tens els següent perfil i t’apassiona la ciència:

• Alumnat de 4t d’ESO.
  • Bon expedient acadèmic, que ha d’anar acompanyat de ganes i il·lusió per participar en el programa. Busquem joves que, a part de tenir bons resultats acadèmics, tinguin molt interès per la investigació científica, busquem joves amb talent i curiositat per les ciències.
  • Bon nivell d’anglès.
  • Intenció de cursar el Batxillerat Científic i/o Tecnològic.
  • Compromís per aprofitar les oportunitats que ofereix el Programa Joves i Ciència durant els tres anys de durada.
  • Estudiar en un centre de secundària de Catalunya, ja sigui públic, privat o concertat.

Parla amb els teu professors de ciències i/o amb el teu tutor/a. Podem presentar tres candidats/candidates per centre

Més informació al segúent ENLLAÇ: https://jovesiciencia.cat/