Premis Recerca Jove 2017 : Termini encara obert fins el 28/09/2017

Us informem que encara està obert el termini per presentar els treballs de recerca als Premis Recerca Jove (PRJ 2017) i que podreu participar fins al 28 de setembre de 2017 inclòs.

Els premis als que podeu optar són:

–          Premis PRJ 2017 a TR d’alumnes 3r i 4rt ESO, batxillerat i cicles formatius mitjà i superior: 75 Premis de 750€  per alumnes de 14 a 23 anys,  que  sota la tutela dels professors i les professores, duguin a terme un treball de recerca de qualsevol temàtica que els permeti aplicar els coneixements propis del seu curs i la interpretació de projectes de recerca. Els treballs que presenteu poden ser de qualsevol tema. Dels 75 premis, 5 premis seran a treballs que tractin temes especialitzats com temàtica dones, activitat física, pau, i desenvolupament local. Són premis amb menció especial i en col·laboració amb l’Institut Català de les Dones, l’INEFC, l’Institut Català Internacional per la Pau i la Fundació Ramon Muntaner.

–          Premis PRJ 2017 a Centre:11 Premis de 2.500€ per premiar l’esforç dels centres d’educació secundària per fomentar la participació dels tutors i tutores i alumnes en aquesta convocatòria. No heu de fer sol·licitud, opten directament tots els centre que presentin TR a la PRJ 2017.

Disposeu de tota la informació per presentar-vos als PRJ 2017 a la següent web: http://agaur.gencat.cat/ca/beques-i-ajuts/convocatories-per-temes/Premis-Recerca-Jove-per-fomentar-lesperit-cientific-del-jovent-00004?category=661092e1-9296-11e5-a40e-005056924a59