Ja tenim el logotip guanyador del projecte eTwinning/Erasmus: ME, MY HERITAGE AND YOU

Aquest és el logotip guanyador, dissenyat per una alumna finlandesa:

Al logo hi podem veure en KEKE, la nostra mascota que ens acompanya en totes les mobilitats d’alumnes, amb les banderes dels països participants en el projecte sobre patrimoni: ME, MY HERITAGE AND YOU.

Aquests són els altres logotips finalistes

Un dels finalistes és el logotip dissenyat per l’alumna de l’Institut Jaume Callís, l’Arlet Xandri.
En les fotos podem veure l’entrega de certificats durant la trobada al centre italià de Bologna, el Liceo Laura Bassi, i el recull de certificats pels alumnes guanyadors o bé pels seus representats.

t