INTERCANVI INSTITUT JAUME CALLÍS DE VIC- INSTITUT DE PORRERRES(MALLORCA), UNA EXPERIÈNCIA INOBLIDABLE

Els dies 29, 30 i 31 de maig, 26 alumnes de 2n. d’ESO es van desplaçar a Mallorca per completar l’intercanvi amb l’Institut de Porreres. Durant la seva estada a l’illa, els nostres alumnes van compartir amb els alumnes mallorquins diverses activitats al centre: literàries (presentació del poeta Jacint Verdaguer, llegendes mallorquines), lingüístiques (intercanvi de formes dialectals a través del joc) i culturals (visita a Palma de Mallorca i a la Serra de Tramuntana).

Aquestes tasques estigueren amanides pel bon acolliment de les famílies i el centre i d’un ambient de companyonia que cal destacar. Esperem que les amistats que s’han iniciat no es perdin.

Felisa i Úrsula