Intercanvi amb Mallorca: 2a. part

Un any més, intercanvi lingüísitc amb l’Institut de Porreres, Mallorca, coordinat des del Departament de català, amb alumnes de 2n ESO.

El primer dia:  Benvinguda i activitats conjuntes preparades pels alumnes: recitant poemes de Jacint Verdaguer amb mímica, jugant a Els Esclops d’en Pau (joc tradicional) i ballant  una sardana tots plegats.

El segon dia, visita cultural per Palma, visitant la Seu, el casc antic i el Castell de Bellver. Les alumnes de mallorquines han explicat llegendes populars en diferents punts de la ciutat.

I el tercer dia, visita a les Salines i refrescada a la platja del Marquès.