Segells de Qualitat eTwinning pel projecte OUR DREAM SCHOOL

El projecte col.laboratiu europeu OUR DREAM SCHOOL, realitzat juntament amb 3 instituts d’Itàlia, Turquia i Finlàndia, ha estat premiat amb el Segell de Qualitat Nacional eTwinning.

Un reconeixament a la feina feta durant tot l’any pels nostres alumnes i els seus socis europeus i que ha treballat, tant online com en les visites als diferents països gràcies a les beques Erasmus, que els alumnes reflexionessin sobre els entorns d’aprenentatge als seus instituts i com fer dels nostres centres, llocs on es tinguin en compte també valors com la convivència, la inclusió, el medi ambient, les emocions, entre altres.

Podeu veure el projecte al nostre TWINSPACE PUBLIC