OPTATIVES 3r D’ESO

A l’atenció de les famílies de 3r d’ESO:

Per tal d’ajustar-nos a les instruccions del Departament d’Ensenyament per fer front a la COVID-19, les dues hores setmanals corresponents a optatives es realitzaran dins el mateix grup-classe. La matèria ofertada s’anirà alternant a cada trimestre, però no es podrà triar. Únicament es dóna la possibilitat de fer l’assignatura de Francès als alumnes que ho vulguin. Aquesta es farà al llarg dels tres trimestres, i tindran l’opció de continuar-la a 4t d’ESO.

Per tant, tots els alumnes de 3r d’ESO interessats a aprendre Francès haurien de contestar aquest formulari abans del 16 de juliol.

En cas que hi hagi més de 20 alumnes inscrits, el criteri de selecció es farà tenint en compte la mitjana de notes de 2n d’ESO.

Enllaç al formulari