NADAL ARRIBA A MASQUEFA

Dijous, 30 de novembre, els alumnes del PFI de Vivers i jardins van decorar les instal·lacions municipals de Masquefa. Van omplir amb motius nadalencs espais com l’Ajuntament, el CEM, el CTC i la biblioteca i van muntar un pessebre al casal dels avis.
Llegeix més»

EL BASKET BEAT: UNA COMBINACIÓ DE MÚSICA I ESPORT

Dimarts i divendres, 28 de novembre i 1 de desembre, els alumnes de 1r de Serveis Comercials i de 3r d’ESO i PFI van participar en unes sessions de Basket Beat, organitzades per l’Aula Municipal de Música de Piera.
L’alumnat va aprendre a crear diferents… Llegeix més»

GEOCACHING AMB EL SIEI

L’alumnat i professorat del SIEI van realitzar una sortida per finalitzar el projecte trimestral geocaching o cerca de tresors. Aquesta activitat es va dur a terme a les instal·lacions esportives de la urbanització de Can Mas i els seus voltants.
Amb aquest projecte, l’alumnat va treballar… Llegeix més»

L’EIX CRONOLÒGIC DE LA TERRA

L’alumnat de quart d’ESO de les optatives de Biologia i Geologia han realitzat un mural de la història de la Terra. El fris cronològic presenta un resum dels fets més importants de l’evolució de la Terra a nivell geològic i biològic des del Supraeó Precambrià,… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’INS GUINOVARDA

L’alumnat de primer d’ESO i de Batxillerat han exposat al vestíbul de l’institut el producte final dels continguts treballats en les assignatures de Ciències Naturals i Biomedicina.
D’una banda, els de l’ESO van utilitzar plastilina i escuradents per crear un model 3D de la geosfera terrestre.… Llegeix més»

ALUMNES DE SERVEIS COMERCIALS VISITEN EL REC.0

Dijous, 9 de novembre, els alumnes de segon de Serveis Comercials van anar a l’edició de tardor del festival Rec.0. El barri del Rec els va oferir l’oportunitat de veure botigues, analitzar els diferents elements comercials i d’aparadorisme i comprovar que el detallisme a l’hora… Llegeix més»

VAGA ESTUDIANTS 16/11/23

Hi ha una vaga d’estudiants convocada pel dijous dia 16 de novembre:
L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a fer vaga segons la normativa vigent.
Han demanat fer la vaga seguint el protocol establert pel centre i, per tant, poden fer-la: 3r d’ESO A,B,D, 4t d’ESO… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023
El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Al Consell eEscolar hi estan representats tots els sectors implicats: Pares i Mares, AMPA, Alumnes, Professors, Personal d’Administració i Serveis, Directora, Caps d’Estudis i Ajuntament.
En… Llegeix més»