NOVETATS AL SERVEI DE MENJADOR

Aquest curs 2009-2010, els alumnes que no tinguin ajut de Menjador (i que vulguin utilitzar, tant de forma diària com esporàdica, aquest servei de l’Institut) hauran d’adquirir els tiquets diaris de Menjador a l’oficina de CAIXA PENEDÈS, situada al Passeig de la Pau de Berga.… Llegeix més»

INICI DEL CURS 2009-2010

Sembla que era ahir mateix que acomiadàvem el curs 2008-2009 i ens desitjàvem mútuament un bon estiu, però el pas del temps és inexorable i un nou curs ens truca a la porta. Dilluns, 14 de setembre l’obrirem i el rebrem tots plegats amb el… Llegeix més»

SALUTACIONS DES DE LONDRES

Un grup d’alumnes de 2n de BAT estem realitzant una estada lingüística a Anglaterra des del dia 30 d’agost fins el 12 de setembre. Forma part del projecte d’aprenentatge actiu d’idiomes del Departament d’Educació. Durant aquests dies, els alumnes hem assistit a classe els matins… Llegeix més»

CAMPUS ITACA

Vuit alumnes de 3r ESO del nostre Institut han participat en el segon torn del campus ITACA de UAB del 22 de juny al 3 de juliol. Durant aquest dies han viscut en un espai de convivència entre alumnat d’entorns socials diversos i han potenciat… Llegeix més»

ANELLAMENT D’OCELLS, ALUMNES 1r d’ESO

Diumenge, 17 de maig, un grup d’alumnes de 1r d’ESO va realitzar una activitat pràctica d’anellament d’ocells, a la Serra de Noet, per completar la xerrada que el professor Joan Pujol, anellador oficial, havia fet a cada classe per introduir aquest tema. L’activitat va resultar… Llegeix més»