Matrícula Batxibac

Itineraris 1r de Batxibac 2022-23

PAS A PAS, LA PREINSCRIPCIÓ

PAS 1 DESCARREGAR I OMPLIR LA SOL·LICITUD

PAS 2 ENVIAR LA SOL·LICITUD I ELS DOCUMENTS JUSTIFICATIUS AL CORREU DEL CENTRE: iesgerbert@xtec.cat

• Full de sol·licitud
  • Original i fotocòpia del DNI/NIE o passaport del pare/mare o tutor/a legal
  • Original i fotocòpia del DNI/NIE o passaport de l’alumne
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària (TSI) de l’alumne
  • Original i fotocòpia del llibre de família
  • Fotocòpia del carnet de vacunes
  • Certificat nota mitjana de l’expedient acadèmic dels tres primers cursos de l’ESO
  • Certificat nivell en llengua francesa
CRITERIS DE PRIORITAT
  • Per a l’accés als centres que imparteixen el currículum mixt per a l’obtenció de la doble titulació de batxillerat i baccalauréat, cal acreditar el nivell de coneixements de francès mitjançant un certificat o la superació d’una prova de nivell.
  • Un cop acreditat el coneixement de francès requerit, l’admissió a aquestes places es fa a partir de la qualificació mitjana d’educació secundària obligatòria o de la mitjana dels tres primers cursos en cas que aquesta no s’hagi acabat.

ALTRES INFORMACIONS:

• Per qualsevol dubte, podeu consultar amb la secretaria del centre. L’horari d’atenció al públic és de 9 a 14 hores.

Tota la informació de la preinscripció del Batxibac en el següent enllaç