XIX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Enguany l’institut Gerbert d’Aurillac s’ha presentat al XIX Certamen de Lectura en Veu Alta en la categoria Tropa de corsaris (alumnes de 3r d’ESO) i en la de Timoners (alumnes d’Aula d’acollida), que ha tingut lloc a Santpedor, dimecres 15 de març, de 2023.

Tots els alumnes ho han fet molt bé! I la nostra alumna d’aula d’acollida, la Marharyta, ha passat a la final! Ens hi veiem aviat!

Aula d’acollida

1. JUDIT ALTARRIBA

Molt bona feina, alumnat i professores! Aquestes iniciatives són enriquidores per a tota la comunitat educativa. Enhorabona!