VISITA DE 1r D’ESO A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE SANT FRUITÓS

Cada any l’alumnat de 1r d’ESO fa una visita a la biblioteca municipal de Sant Fruitós. En una de les sales polivalents, després de les presentacions pertinents on els alumnes coneixen la directora i les treballadores de la biblioteca, els mostren una presentació, on els expliquen com fer ús de les instal·lacions, utilitzar els seus recursos, quins són els horaris de servei, les instruccions per fer-se soci i utilitzar el carnet pels préstecs i la biblioteca virtual. Per altra banda també, les activitats extres que s’hi duen a terme, com el projecte Atena, les recomanacions dels bibliotecaris i els fons especials, entre d’altres temes. Un cop finalitzada l’explicació, els alumnes visiten la biblioteca on poden demanar dubtes i mirar els prestatges per fer-se una idea més precisa de tot plegat.

Manel Sánchez, professor de Tecnologia