SORTIDA D’INICI DE CURS DE L’ALUMNAT DE 1r D’ESO ALS TRES SALTS

Ahir al matí vam fer una sortida d’inici de curs amb l’alumnat de 1r d’ESO. Vam fer una ruta a peu i vam passar a prop de La Casa de les 7 Tines (es veu en la foto de grup al fons), i vam arribar al lloc que es coneix com Els tres salts. Allà vam parar a esmorzar i després vam anar una mica més enllà per descobrir unes altres tines i vam jugar una estona abans de marxar.

Va fer un dia de tardor agradable, sense massa calor ni sol. Els núvols ens van acompanyar força per suportar millor el retorn cap a l’institut. A alguns alumnes però, ja no els hi quedava aigua i quan van arribar al Bosquet, van anar directes a beure i refrescar-se.

Els tres tutors de 1r d’ESO: Clara Zendrera, Carles Albors, Marta Vilajosana i Eva Lujan, coordinadora de 1r cicle d’ESO