RETRATS AMB INFOGRAFIES A CASTELLÀ DE 1r D’ESO

Durant aquest segon trimestre, es va desenvolupar aquesta activitat a la classe de llengua castellana als grups 1r d’ESO A i 1r d’ESO C. L’objectiu era posar en pràctica els conceptes treballats a classe en relació a la descripció:

• Prospografía o descripción física
  • Etopeya o descripción de carácter
  • Retrato

Així doncs, els alumnes havien d’elaborar un retrat sobre el personatge que escollissin seguint l’estructura d’una infografia. L’alumnat va utilitzar l’eina Canva per fer-la, treballant així també la competència digital.

L’activitat va ser desenvolupada per la Xènia Pujols, professora en pràctiques i tutoritzada per la Margarita Pérez, professora de llengua castellana i tutora de 1r A.

A continuació es mostren algunes de les infografies que van elaborar els alumnes. Cliqueu en els següents enllaços per veure-les: