PROJECTE NOUS PARLANTS A L’AULA D’ACOLLIDA

A l’Aula d’acollida també treballem els 6 vectors del nou currículum com per exemple el de la perspectiva de gènere, la qualitat de l’educació de les llengües i el del benestar emocional amb activitats com la del projecte Parlo català. Hem llegit, escoltat i treballat les entrevistes a 9 dones del recurs digital Nous parlants del diari Ara, i gràcies a l’alumna de 2n de batxillerat, Eli González, de procedència cubana, hem contextualitzat l’esforç, la superació i l’èxit de les persones que arriben al nostre país: com ha estat el procés d’inserció, d’acollida i d’aprenentatge d’una llengua diferent en tots els àmbits. Així com la importància d’aprendre català, parlar-ne amb referents propers, així com la creació d’un Instagram en paper de dones referents.

Cristina Mas, coordinadora de l’Aula d’Acollida