PARTICIPACIÓ EN LA LLIGA DE DEBAT

Dijous 25 de gener l’equip d’alumnes format per Martí Mèrida, Edu Morales, Violeta García i Sira Corominas, de 2n de batxillerat, va participar en la primera fase d’aquesta lliga, en aquest cas a la Universitat de Vic. El grup estava reforçat per la Júlia Marsinyach, el Joan Lladó, la Rut Melgar i el Marc Ulloa, membres que també cercaren informació, col·laboraren en la recerca d’arguments o en la redacció dels textos i que plantejaren preguntes i respostes durant la preparació del debat.

Les intervencions del nostre equip van ser de les més celebrades, tant per part del públic format per professorat i alumnat d’altres centres, com per alguns membres del jurat. De fet, d’entre els 10 equips participants, el nostre equip va obtenir la 2a millor puntuació general: un 8,56, dues dècimes per sota del nostre primer contrincant. Malgrat això, sorprenentment, no vam passar a semifinals.

Volem felicitar el nostre alumnat per la qualitat de l’argumentari, pel bon domini de l’oratòria, pel treball en equip i per tot l’esforç addicional que comporta preparar un debat d’aquestes característiques.

Quina sort hem tingut d’haver-los pogut acompanyar en aquest procés!

Gràcies, de tot cor.

Laura Rodríguez