NERVIS I ESPERANÇA EL PRIMER DIA DE SELECTIVITAT

Un total de 69 alumnes del nostre centre es presenten avui 14 de juny a les proves PAU, que donen accés a la universitat. Enguany ens ha tocat fer-les a la UPC de Manresa i tornen al seu format habitual de tres dies després dels dos darrers anys de pandèmia. El nostre tribunal els ha repartit un full on s’ha demanat en quina llengua (català, castellà) volien els exàmens i majoritàriament han contestat que en català. Les PAU han arrencat amb la prova de Lengua Castellana d’on els alumnes han sortit bastant contents. Com cada curs, la tònica general ha estat de nervis, son i cansament, però amb l’alegria de poder començar aviat una nova etapa.

Rosa Còdul, Coordinadora de Batxillerat