MAPES DEFORMATS

Durant el mes d’octubre, l’alumnat de 2n d’ESO va elaborar mapes deformats que ens mostren el món des d’una perspectiva molt diferent a la que estem acostumats. Hem de pensar que no tots els països tenen els mateixos problemes i l’impacte d’aquests problemes no sempre és el mateix. Per aquest motiu, les i els alumnes de 2n d’ESO van canviar les dimensions dels continents en funció de l’impacte real del problema que havien triat. Amb els mapes deformats l’alumnat va prendre consciència de la desigualtat entre els països i del món real en el que viuen. Mireu, si no, Japó com surt de gran en el mapa de població major de 100 anys, o Europa i EE.UU en el mapa d’emissions de CO2!