L’ALUMNAT DE 2n DEL CFGS PARTICIPA EN UNA RODA DE PREMSA

Ahir al migdia es va presentar el procés participatiu previ a la redacció del nou Pla director del Parc de l’Agulla, que ha de servir per recollir les necessitats del territori en aquest àmbit. L’alumnat de 2n del CFGS de Màrqueting i Publicitat del nostre institut va assistir a aquesta roda de premsa en el marc de la matèria de Mitjans de Comunicació que cursen enguany. A la roda de premsa hi van participar l’alcalde de Manresa, Marc Aloy, l’alcaldessa de Sant Fruitós de Bages, Àdria Mazcuñan, el director general d’Ordenació del Territori i Urbanisme de la Generalitat, Agustí Serra, i un representant de la cooperativa Estel, l’empresa dinamitzadora del procés. Volem donar les gràcies a la Marina Rojo, Tècnica de Comunicació i Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Sant Fruitós, per haver-nos gestionat la participació en aquesta roda de premsa.

Elena Hernández, coordinadora del CFGS de Màrqueting i Publicitat