L’ALUMNAT DE 2n DE BATXIBAC ES PRESENTA A LA PROVA EXTERNA

Els dies 9 i 10 de maig els/les alumnes de 2n de Batxibac de tota Catalunya es presenten a la prova externa. Aquests exàmens escrits consten de dues parts (Llengua i literatura francesa, d’una banda i Història de França i d’Espanya, de l’altra banda). A més a més, hi ha una tercera part oral davant d’un tribunal. Una vegada superada la prova l’alumnat pot fer servir aquesta nota per convalidar la fase comuna de les PAU. També els dona dret a l’obtenció del títol de Baccalauréat lliurat per l’Académie de Toulouse.

Desitgem molta sort als 10 alumnes del nostre centre que s’hi presenten. Bonne chance !

Marina Bonilla, professora de Batxibac del centre