L’ALUMNAT DE 1r DE BATXIBAC ESTRENA OBRA DE TEATRE

El passat diumenge 21, els 17 alumnes de 1r de Batxibac van estrenar la seva obra de teatre, una adaptació en francès de la comèdia de Disney Teen Beach Movie. Dilluns 22 van tornar a representar-la a les 13h pels alumnes de francès del centre i pels alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’INS Navarcles. Aquesta obra ha estat preparada dins de la matèria de Teatre en francès. L’alumnat ha treballat de valent per adaptar el guió, crear les coreografies, els decorats i representar l’obra, dirigida per l’alumne Edu Morales.

Agraïm a l’Ajuntament de Sant Fruitós haver cedit el Teatre Casal Cultural per portar a terme les dues representacions.

Marina Bonilla i Rosa Matamala, professores de Batxibac

1. Judit Altarriba

Quin nivell, nois i noies. Ens vau deixar bocabadats per la vostra interpretació, la direcció, les coreografies, els detalls de vestuari i d’atrezzo. Enhorabona per la feina ben feta. No perdeu mai aquesta il·lusió que encomaneu.