INTERCANVI EPISTOLAR AMB L’ALUMNAT D’UN INSTITUT FRANCÈS DE LA HAUTE-SAVOIE

Els alumnes de l’optativa de francès dels quatre cursos de l’ESO participen en un intercanvi epistolar amb els estudiants de l’institut la Pierre aux fées de Reignier (França). Aquest intercanvi té l’objectiu de promoure l’aprenentatge de la llengua francesa amb un component lúdic i alhora descobrir la cultura del país veí, a través d’un/a corresponent que ens presenta la seva pròpia realitat.

La Haute-Savoie és una regió molt propera a Suïssa, de la qual han rebut algunes imatges de postal: el Mont Blanc, els Alps, Annecy,…

Als nostres alumnes els ha fet molta il·lusió rebre les primeres cartes i de seguida s’han posat a redactar les seves.

Esperem que de l’intercanvi sorgeixin grans amistats i que sigui per tots una nova manera de viatjar.