INTERCANVI AMB CHÂTEAUROUX (FRANÇA)

Un grup de 24 alumnes de Châteauroux (França) han visitat Sant Fruitós i han estat acollits per famílies del nostre institut i el de Navarcles. L’alumnat de francès de 3r, 4t d’ESO i 1r de Batxibac ha tingut l’oportunitat de participar en aquest intercanvi lingüístic, que es va iniciar ara fa 8 cursos. Durant la setmana, l’alumnat francès ha pogut descobrir indrets de Catalunya (Manresa, Olot, Tarragona…) i fer activitats i sortides amb els/les seus/seves corresponents. Plegats van visitar Sitges, van compartir una tarda de jocs al Parc de l’Agulla i es van acomiadar escalant a Manresa. El pròxim mes de març seran els/les nostres alumnes els que visitaran la regió francesa “Centre-Val de Loire” i descobriran més sobre la cultura francesa.

Agraïm molt a les famílies acollidores la seva hospitalitat i animem a l’alumnat participant a mantenir el contacte amb les seves noves amistats.

Marina Bonilla, coordinadora de Batxibac