INTERCANVI A FRANÇA

L’alumnat de 1r de Batxibac i alguns alumnes de francès de 3r i 4t d’ESO de l’INS Gerbert d’Aurillac i de l’INS Navarcles es troben a Châteauroux (França) des del passat dijous. Durant la setmana s’allotgen en famílies. Han visitat l’institut (Lycée Jean Giraudoux), hi assistiran a classes, faran visites culturals i activitats esportives. Acomiadaran l’intercanvi al parc d’atraccions Futuroscope, on aniran amb els/ les corresponents francesos/es.

Esperem que gaudeixin al màxim d’aquesta experiència tan enriquidora i desitgem una llarga vida a aquest intercanvi.

Marina Bonilla. Coordinadora de Batxibac