FUNCIONAMENT DE LA 3a AVALUACIÓ

Benvolgudes famílies,

A continuació us comentem el funcionament de la 3a Avaluació i de les notes del curs 2019/20:

1. Tercera avaluació:
  • No hi ha franges horàries d’assignatures
  • Les activitats d’aquesta avaluació:
    • S’envien setmanalment
    • Han de ser realitzables per a alumnes en condicions normals
    • Han de ser significatives i cal evitar feines repetitives i sense sentit
    • El professorat acompanya els alumnes en els dubtes i en la correcció
  • Els/les tutors/es faran trobades periòdiques virtuals(a través del correu electrònic, videoconferència…) amb el seu grup per si tenen dubtes amb les feines que estan penjades i assegurar que han lliurat les de recuperació.
  • La nota final de curs de cada matèria es calcularà sobre la base dels dos primers trimestres i les activitats del tercer trimestre serviran per apujar-la.
  • Cal que els alumnes recuperin en aquest temps les assignatures suspeses en les dues primeres avaluacions.
  1. Recuperacions:
  • Es programaran adaptant-se a les necessitats de l’alumnat que les hagi de fer.
  • L’activitat de recuperació pot ser una tasca significativa d’aprenentatge qualificable o un examen oral o escrit en línia i amb retorn a l’alumne/a.
  • La recuperació de matèries de cursos anteriors per a l’alumnat de 4t ESO, s’ha de fer abans del 30 d’abril, la data màxima per a calcular la mitjana de l’expedient que necessitaran els alumnes que es vulguin inscriure a Formació Professional. La qualificació no pot ser superior a AS (Assolit Satisfactòriament).

3. Nous criteris de qualificació específics per a alumnes de 2n de batxillerat

• El curs i el trimestre finalitzaran com a màxim el19 de juny,depenent del calendari que ens fixin des de les PAU. En tot cas, la resta del juny es faran les classes de reforç per a les PAU
  • Totes les activitats realitzades durant el 3r trimestre tindran un caràcter formador per a l’alumnat i seran qualificades.
  • La base de les notes de cada matèria seran les qualificacions dels dos primers trimestres i les notes del 3r trimestre online serviran per apujar-les i per recuperar, si cal, les assignatures no aprovades
  • Les proves de recuperació del curs queden incloses dins del 3r trimestre i cada matèria farà una proposta d’activitats online per fer les recuperacions
  • L`objectiu principal de les diferents matèries és donar més eines per fer front amb garanties a les proves de les PAU.

En el cas que el confinament no s’allargui fins a final de curs, cada matèria podria fer una prova de la part treballada durant el tercer trimestre, que passarà a formar part de les activitats d’avaluació.

Nota important:

Si alguna família té problemes per seguir les tasques online del 3r trimestre, cal que ho notifiqui al seu tutor o tutora per tal de trobar la millor solució.

La junta directiva i l’equip docent de l’institut

A Sant Fruitós de Bages, a 21 d’abril de 2020

+ Info cliqueu el següent enllaç: Instruccions-accio-educativa-avaluacio-3T

+ Info cliqueu el següent enllaç: avaluacio-final-fp (específic fp)