FORMACIÓ PEL PROFESSORAT IMPLICAT EN LES CODOCÈNCIES DEL CENTRE

Fa uns dies el professorat del nostre centre implicat en les codocències va participar en una sessió formativa. La codocència és una forma de treballar en la qual hi ha més professorat a l’aula per atendre l’alumnat. Pot suposar noves maneres de treballar amb aquest alumnat, i que aquest pugui estar més ben atès. El professorat va poder treballar amb diferents materials i noves tècniques per poder aplicar en aquestes classes. Hi ha diverses formes de portar a terme la codocència. Per exemple, un professor o professora pot portar el pes de la classe mentre l’altre ajuda a l’alumnat que pugui tenir altres necessitats, també es pot dividir la classe i un professor explica una cosa i l’altre n’explica una altra. Fins hi tot, es poden crear petits grups que poden anar treballant en la mateixa activitat o alternant-ne de diferents.

Des del centre, creiem que és una molt bona manera de poder atendre les necessitats del nostre alumnat.

Dolors Peláez, psicopedagoga del centre i Eva Luján, professora d’Història