FESTA DE L’ARRÒS

Sota el marc del servei comunitari en el qual participa l’alumnat de 4t d’ESO del nostre centre, compartim amb vosaltres algunes de fotografies de la festa de l’arròs. Va ser una festa molt lluïda en la qual la cooperativa d’AMPANS i alguns dels nostres alumnes van col·laborar servint arròs i participant de la festa. A més, l’alumnat de música va amenitzar la festa oferint una actuació al matí i una altra a la tarda que no va decebre ningú.

Moltes gràcies a tothom que va prendre part de la festa més popular de Sant Fruitós!

Fotografies cedides per la cooperativa d’AMPANS